středa 22. září 2010

Because they need Ochrasy and so do I

Clean town if you want to get away.... you pack your cases and you hope for a better day...

Znám ten pocit. Potřebu útěku. Město, které tě nikdy nenechá odejít. 
To get AWAY! Ale není možné uprchnout. Tvoje rodné město se tě drží ať jdeš kamkoliv, všude ho vlečeš sebou. Nikdy tak úplně neutečeš a vždycky se vracíš. Znám ten pocit moc dobře. Protože celá moje země je jedno velké nekonečné Borlänge. Místo, ze kterého nemáš kam utéct. 

Ale tohle není ten jediný důvod. Pravý důvod je Ochrasy. Pravý důvod je, protože oni potřebují Ochrasy stejně jako já. 
Svět, který mi dává sílu, svět kam můžu uprchnout, schovat se a ničeho se nebát. Svět, který mi dal víc než cokoliv jiného co jsem kdy zažila. Svět který mi dal nejlepší den mého života. Je to Mando Diao, které teď tvoří můj život a dělá ho lepším. Je to jejich hudba, jejich slova, jsou to oni sami, kteří mi pomáhají uprchnout z mého soukromého Clean Town. Možná mi někdy dají i dost síly na to uprchnout doopravdy, splnit si své sny, udělat ten rozhodující krok do neznámá. 

Znám ten pocit. Možná ne tak úplně stejný pocit, ale rozumím tomu. ´I´s my little state of grace.´ Některé věci nejsou tak snadno vyslovitelné, snadno pochopitelné. S některými věcmi se nedá tak lehce žít, ale dají se lépe snášet. 
´You see the day but when my love I cannot say... my eyes are so tired my legs they can barely carry me.´ Někdy tak úplně nezáleží na pravdě, někdy nezbývá než žít lež. ´That’s a fact you have to walk through.´ Nevadí mi procházet tím s někým jako je Mando Diao. 



Žádné komentáře:

Okomentovat