úterý 15. února 2011

It´s such a shame now, this game you play now

Pár slov o Borlänge a PEACE & LOVE z roku 2007...  
( vyňatek z video interview: Gustaf & Björn )


Gustaf: V USA jsme hráli v menších klubech, v 5000 klubech, a bylo to mnohem víc intimnější než to, co jsme dělali dosud, takže to taky bylo velmi pěkné.

Taky jste hráli v Borlänge, jaké to bylo? 

G: To bylo nepopsatelné, vlastně ani nevím...protože to zároveň na mě bylo příliš velké a měl jsem z toho obavy. Bylo tam příliš mnoho emocí. Doslova mě to dostalo.

Jaktože to bylo takové?

G: Já nevím. Nechápal jsem, že tohle je moje vlastní město a že pojme tolik lidí. Byla to celá Stationsgatan, ta nejklasičtější ulice, kde běžně čekáš milion let na autobus, která teď byla celá ucpaná lidmi, kteří křičeli a skákali. 
.....
Vždycky jsme byli hrozně pyšní na naše město, i když se nám lidi smáli odkud jsme, protože Borlänge má dost špatnou pověst, ale vždycky jsme věděli že je v Borlänge obrovská energie, která teď jde kupředu a to je úžasné. 

Björn: Nejsme to jenom my, je to celý tenhle festival a všechno s ním spojené. To je přesně to, co tohle město potřebovalo.


Žádné komentáře:

Okomentovat