sobota 5. března 2011

Om du inte förstår musiken så förstår du inte mig

Nekonečně dlouho překládaný rozhovor s Gustavem Norénem, trochu netradiční, tak, jak ho možná neznáte...
Gustaf Norén jako přítel...


Jak jsme se potkali?
V knihovně v Borlänge, u poliček s videem, přesně vedle sekce s internetem. Ty jsi byla krásná a řekla jsi ´Hej´.

Jak dlouho ti bude trvat než mě pozveš domů na šálek čaje?
Jestli jsem dostal tvoje číslo, když jsme se potkali, trvá to tak dva, tři měsíce. Musím stihnout projít skrz všechny možné výčitky svědomí, které mi říkají, abych to neuspěchal.

Ale předtím jsme už měli rande?
Rande? Ne, ne, ne...Randění...nic takového v Borlänge není. První možnost se představit nastane po dvou měsících, kdy se zeptám jestli chceš nebo ne. A když chceš - tak to začne.

Teď, když jsi už rocková hvězda, musím já, jako tvoje přítelkyně dělat něco pro to, abych sedla tvému image? 
Nemusíš se o to starat, já už jsem na to myslel. Já jsem Gustaf Norén a není to náhoda, že jsem hvězda. A Gustaf Norén už si vybírá holky, které sednou Gustavovi Norénovi. Jestli jsi ta pravá, všechno přijde přirozeně. (....)

Je vpořádku, když si myslím, že tvoje hudba je hlučná?
Pokud nerozumíš hudbě, tak nerozumíš mě, takže to není OK. To je jako říct: ´Je vpořádku, že nerozumím tvé osobnosti?´

Jsi romantik?
Člověk musí být, když hraje rock. Nemůžeš tvořit hodně pocitů, když nemáš hodně pocitů v sobě. 

Ok, máme roční výročí. Jak mě překvapíš?
Nemyslím, že bych si to pamatoval. Takže budeš dostatečně překvapená, když budu. Ale mohl bych se pokusit uvařit a protože víš, že jsem to nikdy předtím neudělal, budeš dostatečně okouzlena. 

Jídlo...zaplatíš za mě nebo se podělíme?
To je na mě. Vždycky. Nevím proč. Možná je to nějaký nejzákladnější mužský instinkt, že musí mít kontrolu, nebo ne?

Nemám žádné spodní prádlo. Je to OK, když si půjčím tvoje spodky?
Jasně, nepotřebuješ spodní prádlo a už vůbec ne u mě doma.

Co když je toho hodně v mojí minulosti, co ti nechci vyprávět.
Nemám potřebu slyšet o tvých ex, kteří už v tvém životě nemají místo. Jestli jsi přede mnou měla 250 vztahů tak vidím, že jsi měla hodně co dělat, než jsi našla toho pravého.

Jsem žárlivá na všechny ty krásné groupies, co stojí u pódia a touží po tobě zatímco zpíváš.
Jo, ale víš co, oni na tebe žárlí taky. Já bych jim nedal přednost před tebou. Ačkoliv žárlivost je nejhorší na světě a kdybys žárlila celou dobu, musel bych to ukončit. To by nemělo dlouhého tvrvání. 

Bude to velmi těžké mít nějaký sexuální život, když budeš bydlet v létě v tourbuse. Jak to vyřešíme?
Ty nejsi s námi? Ostatně, to nemůžeš. Prostě to jednoduše vynecháme, je to jen několik dní, potom zase přijdu domů. Ale když jsi s námi, prostě jen dáme v buse závěs přes postel. Nepotřebuješ křičet, že?

Včera jsem trochu přebrala a probudím se s bubeníkem Mando Diao. Jak se s tím vyrovnáš?
(smích)...Ale fuj, sakra. Asi bych se se Samuelem porval. Ty jsi můj revír a on to měl vědět. Ale asi bych se s tím snažil vyrovnat, ačkoliv by to trvalo zatraceně dlouho ti odpustit.

Jaký jsi, když se hádáme?
Rozčílený do běla. Ale to rychle pomine.

Už jsem ti řekla, že jsem trochu výstřední? Co bys řekl na to, kdybych tě překvapila bičem a boty s vysokými podpatky?
To je v pohodě, je to přece jen pro dobro věci. Trochu ti to poničí kůži, ale to zase doroste.

Co bys řekl na to, kdybych tě pozvala do trojky s mojí kamarádkou?
Kdybych ji taky miloval, o čemž pochybuju, tak by to bylo v pohodě. Ale jinak bych to neudělal.

Co musím udělat, abys mě opustil?
Musela bys vařit jídlo s dávidly, vypínat televizi během finále ve fotbalu nebo mi říct, že už mě nemiluješ, pak bys šla.

Žádné komentáře:

Okomentovat