pondělí 4. dubna 2011

Couldn´t save me from falling

I když není možná úplně ta nejlepší chvíle, jako vždy radost a smutek jdou ruku v ruce. Zrovna dnes, kdy ještě pořád nedokážu tak úplně pochopit, co se vlastně stalo s Mando Diao a Samuelem se mi zároveň podařilo něco, z čeho mám velkou radost. (I když se nejedná o nic světového významu.) 
Podařilo se mi propašovat článek o Mando Diao na web Rockem.cz na který začínám přispívat. Malý krůček, ale přece jen. Jen proč zrovna dneska? Proč zrovna ve chvíli, kdy nemám vůbec chuť se radovat? 
A opravdu si nemyslím, že nemáme právo vědět CO se vlastně stalo, že jeden ze zakládajících členů skupiny byl možná ´vyhozen´... Jen tak zavřít oči a říct si: ´No co, život jde dál?´...to se mi zdá přinejmenším trochu pokrytecké.
Ale lidé jsou různí a někteří jsou velmi moudří, zdá se. Já mezi ně nepatřím. Pro mě je odchod Sama dost velká rána na to ji jen tak ignorovat. 

Každopádně zde můžete najít odkaz na článek o MD na českém serveru. (Jupí)
Mando Diao na Rockem. cz

2 komentáře:

  1. Do you guys know why? Was Sam really kicked out of the band?

    Every little thing about it is sad, and the guys may have they reasons, but... Will not be the same band, already was not the same band. ):

    OdpovědětVymazat
  2. :-( Yeah I know... It sucks. Don´t really have idea why. Maybe we´ll get some info later...maybe not. But I suppouse they will have to say something in future interviews and so....

    OdpovědětVymazat